-Насос -Комплект 6-гранников до 8мм включно -Торцевий ключ для пег. Як правило, на 17 (але може і 15 і 18 і 19) -Тонкий ріжковий ключ на 15 для педалей
1)Проверьте, що б нічого не бовталося. Все, що бовтається треба затягнути. Постарайтеся не перетягнути рульову колонку. Взагалі в магазині, як правило, всі затягують злегка. Тоді як в екстремальному велосипеді все затягується майже намертво. В розумних межах.
2) Колеса треба прикручувати сильно. Майже до скрипу з того боку, де пеги. Ланцюг(якщо ви не робите кранкфлип) має бути натягнута трохи слабкіше, ніж струна.
3) Накачувати колеса треба від 4х атмосфер. Професіонали накачують по 5-7 атмосфер в КОЖНЕ колесо.
4)При необхідності можна обрізати кермо. Уникайте крайнощів. Саме кермо має бути паралельний вилці. Не нахиляйте його сильно вперед або на себе. Винесення придумали не просто так.
5)Тормоза краще залишити. Просто набудуйте їх так, що б ручка натискалася майже без зусилля.. але при цьому вільно поверталася в початкове положення. При необхідності її можна трохи відігнути. Можливо, буде потрібно заміну гальмівних колодок на якісніші.
6) Сідло особисто я б порекомендував залишити десь трохи нижче за коліна. Коли ви стоїте на педалях і тримаєте шатуни паралельно землі. Сідло ВМХу необхідне, інакше б його взагалі не було.