Навчитися баннік не складно, залежно від завзятості і таланту, він вчитися приблизно за 2-а тижні, ну а в когось може і довше розтягнутись.
Існує думка, що найлегше навчитися банник на BMX, це дійсно так. Найскладніше на двухподвесе, та ще і на найдешевшому, де не регулюється демпфування підвіски. Не погано б мати «злі» педали-топталки і захист гомілки. Але не треба забувати найголовнішого: навчитися можна на чому завгодно, було б бажання!
Так приємно уразити що оточуючих, не просто зістрибнувши зі сходинок або бордюру, а при цьому ще і блискавично прокрутити в повітрі кермо. Саме в повітрі, бо просто прокрутити кермо, піднявши переднє колесо, по складності навіть поряд не стоїть. Це всього лише оптичний обман. Справжні цінителі barspin’а вважають за краще робити його в повітрі, нехай навіть на невеликій висоті. Якщо ви відносите себе до таких, я з радістю постараюся пояснити, як виконувати цей трюк.
Уміння правильно приземляться з високих стрибків допоможе тобі, якщо ти катаєшся в чистому міському стpіте. Місто насичене pазлічнимі парапетами, сходами і гранями. Використовуй їх!
Для того, щоб стрибати з висоти навіть не обов'язково уміти робити Bunnyhop. Досить лише добре pазогнаться.
Fire hydrant - даний трюк, без сумніву, згодиться вам при вивченні складніших елементів, наприклад mcсircles. Фактично, вхід в цей трюк ідентичний із заходом в basic, лише кермо бажано обернути не на 180 градусів, а приблизно на 230. Потім необхідно відхилитися назад і притягнути кермо до себе так, щоб заднє колесо відірвалося від землі і рама почала рухатися у напрямку до вас. Як тільки вона наблизилася, затискайте обоє гальма, ловите раму правою ногою, а ліву переносите на педаль і від'їжджайте.
Mcсircles - захід в цей трюк виконується точно так, як і в fire hydrant, лише замість того, щоб затискати гальма, ви повинні почати швидко підкручування правою ногою переднє колесо. Таким чином, ви рухатиметеся по кругу, тримаючи руки на кермі, а рама за інерцією слідуватиме за вами. Аби вийти з трюка, досить просто затиснути гальма, а далі все станеться, як при виході з вищезгаданого fire hydrant: одну ногу на раму, іншу на педаль - і від'їжджаєте.
Dork wheelie - мабуть, один з найбільш простих трюків у флетленде, який проте використовується у ряді в'язок (так званих лінках) і необхідний для входу в багато елементів. Фактично це їзда на задньому колесі вперед, отакий менуал, лише одна з ваших ніг знаходиться на задній пеге, а інша відставлена назад і допомагає балансувати.
Riding backwards - дослівний переклад трюка на українську мову досить повно відображає його суть - це їзда задом наперед. Ви сидите на кермі і крутите педалі, по можливості поглядаючи через плече, щоб відстежувати напрям руху.
Superman - даний трюк є одним з найбільш складних в стріте і дeрте. У польоті райдер наводить свій корпус в горизонтальне положення, ноги закидає назад, а руками опускає байк трохи вниз і вперед. Тобто під час вильоту велосипед тримають лише за кермо витягнутими вперед руками.
Nothing - вельми ефектний і в той же час небезпечний трюк. У польоті ви спочатку прибираєте обоє ноги з педалей, тобто робите no footer, а потім і обоє руки - no hander; таким чином, на якийсь проміжок часу ви летите над байком, нічим його не притримуючи. Головне в цьому трюку - встигнути правильно зловити велосипед, а саме: спочатку поставити руки у вихідне положення і тільки після цього ноги.
LookDown - цей трюк можна назвати "недоробленим turndown’ом": байк так само наводиться у вертикальне положення, райдер дивиться вниз, проте кермо при цьому не обертається.
Turndown - при виконання цього трюка райдер під час стрибка нахиляє байк як можна сильніше вгору, наводячи його практично у вертикальне положення, повертає кермо до землі, сам же при цьому дивиться вниз.
Це ковзання, зовні схоже з feeble; переднє колесо все так само їде по грані, але ковзає вже не ряба, а педаль. Трюк несложний і видовище, проте роблячи його, ви наближаєте і без того неминучу кончину пір'я задньої вилки і педалей велосипеда, оскільки саме вони більш всього страждають при виконання даного елементу.
Smith grind є одним з найбільш складних видів ковзань по гранях. Полягає він в тому, що ковзання відбувається на передньому пеге, а заднє колесо їде по поверхні грані. Складність цього трюка полягає в заході на грань і сході з неї.
Поворот керма на 360 градусів. Цей трюк можна робити як на землі, просто перенісши вагу тіла назад, злегка підвівши переднє колесо і прокрутивши кермо, так і у поєднанні з bunny hop, що набагато складніше, але ефектніше.
Потрібно їхати майже перпендикулярно до об'єкту, від якого хочете зробити тейлвіп. Наприклад це буде лавка і закручувати тейлвіп будемо за годинниковою стрілкою. Ледве менше, ніж за метр починайте робити 180. У цей момент лівою ногою відштовхуйтеся від лавки, але це повинно бути плавне.
(У момент зіткнення ноги з лавкою потрібно злегка зігнути коліно, аби полегшити навантаження на ногу). Для закручування рами використовуйте праву ногу і руки. Потрібно майже одночасно різко відштовхнути ногою раму і зробити кермом круговий рух. У момент закручування кермо не має бути паралельне землі, а трохи нахилений у бік закручування. Це допоможе рамі набагато швидше закрутитися. Після того, як рама закрутилася, відштовхніться тією ногою, якою вставали на лавку і її ж потрібно буде зловити раму. Перший час ви ловитимете тейлвіп не в педалі, а в раму.
Кранкфліп крутиться передньою ногою!!!! Вам треба підчепити педаль ногої і прокрутити шатуни.Потім вже можна буде використовувати дві ноги для його закручування. Раджу спочатку навчитися крутити його на плоськасті не роблячи банні хопа.
Це досить простій, але красивий трюк, якість якого залежить безпосередньо від тренувань. Його потрібно уміти робити без гальм! Отже, їдемо на невеликій швидкості, злегка задираємо переднє колесо, вся вага тіла з сракою назад! Не лякайтеся впасти! Руки мають бути випремленнимі, а ноги зігнуті в колінах. Баллансировать потрібне шляхом згинання ніг.
Це те, з чого починає кожен, хто хоч раз пробував їздити на BMX. Цей трюк дуже простий і навчившись його робити вже не розучишся (це, як їздити на велосипеді).