Майже кожний з нас мріяв про те, що б його байк став хоч трішки легше. Я бачив не мало досить дорогих байків... їхні хазяї ретельно міняли одну дорогу запасти на іншу, але скинути грами їм ніяк не вдавалося! Часом справа доходила до абсурду. У чому ж причина? Чому два байки приблизно схожі за ціною й міцністю так сильно розрізняються по вазі? Справа в тому, що зібрати зручний і легкий байк досить велике мистецтво! Навіть маючи в кішені 1500$ можна зібрати не самий оптимальний варіант! Тому я думаю, що ця стаття буде корисна багатьом чий байк має зайву вагу...
Навчитися баннік не складно, залежно від завзятості і таланту, він вчитися приблизно за 2-а тижні, ну а в когось може і довше розтягнутись.
Існує думка, що найлегше навчитися банник на BMX, це дійсно так. Найскладніше на двухподвесе, та ще і на найдешевшому, де не регулюється демпфування підвіски. Не погано б мати «злі» педали-топталки і захист гомілки. Але не треба забувати найголовнішого: навчитися можна на чому завгодно, було б бажання!
Історія умовчує, коли й хто придумав BMX, але все-таки він існує й продовжує розвиватися в усім світі, і в нашій країні. Як і більшість сучасних видів спорту, BMX був створений в Америці. Спочатку це був просто маленький велосипед, не призначений ні для яких трюків. На ньому просто їздили. Незабаром, хлопці, яким набридло просто їздити, почали стрибати, і носитися по вулицях. І виробники стали розробляти й пропонувати нові конструкції таких велосипедів.
Так приємно уразити що оточуючих, не просто зістрибнувши зі сходинок або бордюру, а при цьому ще і блискавично прокрутити в повітрі кермо. Саме в повітрі, бо просто прокрутити кермо, піднявши переднє колесо, по складності навіть поряд не стоїть. Це всього лише оптичний обман. Справжні цінителі barspin’а вважають за краще робити його в повітрі, нехай навіть на невеликій висоті. Якщо ви відносите себе до таких, я з радістю постараюся пояснити, як виконувати цей трюк.
Напевно кожен райдер коли-небудь мріяв поміняти колір свого байка. Але кожного разу, коли хотів це зробити, думав, раптом щось не вийде або фарба погано ляже...
6 основних правил по налаштуванню при покупці нового велосипеда. Основні маніпуляції з байком, аби із заводської консерви привести його в робочий вигляд.
Уміння правильно приземляться з високих стрибків допоможе тобі, якщо ти катаєшся в чистому міському стpіте. Місто насичене pазлічнимі парапетами, сходами і гранями. Використовуй їх!
Для того, щоб стрибати з висоти навіть не обов'язково уміти робити Bunnyhop. Досить лише добре pазогнаться.
Endo - один з найлегших трюків у Флетленде, який ти можеш навчиться робити за перших пару днів свого катання. Встати на переднє колесо - все що від тебе буде потрібно.
В цього трюка декілька назв. Говорять, що правильніше називати його Fork Glide, так само я часто чую назву Fork Wheelie. Але в Росії для цього трюка прижилася назва Backward Steamroller.
Дійсно, трюки Steamroller і Backward Steamroller дуже схожі і з вигляду розрізняються напрямами руху. Проте, техніка виконання цих двох трюків абсолютно різна. Steamroller - це прикольний, але складно для початківця Backward Steamroller - це прикольний і легко!
Багато хто вважає, що Backward Steamroller немає rolling-трюком. Rolling - це коли ти котишся в якомусь положенні на передньому або задньому колесі не підкручування його ногами. Насправді ж Backward Steamroller є основою, що закладається для багатьох rolling-трюків в майбутньому, в першу чергу для Steamrollerа.
Fire hydrant - даний трюк, без сумніву, згодиться вам при вивченні складніших елементів, наприклад mcсircles. Фактично, вхід в цей трюк ідентичний із заходом в basic, лише кермо бажано обернути не на 180 градусів, а приблизно на 230. Потім необхідно відхилитися назад і притягнути кермо до себе так, щоб заднє колесо відірвалося від землі і рама почала рухатися у напрямку до вас. Як тільки вона наблизилася, затискайте обоє гальма, ловите раму правою ногою, а ліву переносите на педаль і від'їжджайте.
Mcсircles - захід в цей трюк виконується точно так, як і в fire hydrant, лише замість того, щоб затискати гальма, ви повинні почати швидко підкручування правою ногою переднє колесо. Таким чином, ви рухатиметеся по кругу, тримаючи руки на кермі, а рама за інерцією слідуватиме за вами. Аби вийти з трюка, досить просто затиснути гальма, а далі все станеться, як при виході з вищезгаданого fire hydrant: одну ногу на раму, іншу на педаль - і від'їжджаєте.
Hang 5 - цей трюк є своєрідним пропуском на наступний рівень катання, показником майстерності райдера. Зовні hang 5 нагадує squeakers: задіяно переднє колесо, кермо нахилене до землі, руки випрямлені, лише їдете ви вперед, а не назад, і не підкручування колеса правою ногою; замість цього вона знаходиться на рівні правої передньою пеги і допомагає тримати баланс.
Karl cruiser - один з основних трюків, через який райдери заходять в багато інших елементів, наприклад в hitchhiker, halfhiker та інші. Виглядає він таким чином: ліва нога на передній лівою пеге, права нога відставлена назад і допомагає балансувати рухаєтеся ви вперед на передньому колесі; при цьому ліва рука тримає кермо, а права - сидіння, аби рама була нахилена вперед під кутом зразковий 40 градусів відносно асфальту.
Side Squeaks - принцип виконання даного трюка схожий з виконанням елементу squeakers. Ви рухаєтеся назад на одному передньому колесі, чергуючи його підкручування ногою із затисканням гальм для того, щоб не втратити рівновагу. При цьому тулубі цілком знаходиться праворуч велосипеда, тобто ліва нога стоїть на лівій передньою пеге, лівою рукою ви тримаєте кермо, а правою - сидіння, аби рама знаходилася під кутом 45 градусів до асфальту; правою ногою ви підкручування колеса.
Mega spin - цей трюк виглядає таким чином: стоячи однією ногою на задній пеге, а іншою підкручування заднього колеса, ви обертаєтеся на нім по кругу назад; переднє ж колесо при цьому асфальту не стосується.
Dork wheelie - мабуть, один з найбільш простих трюків у флетленде, який проте використовується у ряді в'язок (так званих лінках) і необхідний для входу в багато елементів. Фактично це їзда на задньому колесі вперед, отакий менуал, лише одна з ваших ніг знаходиться на задній пеге, а інша відставлена назад і допомагає балансувати.
Whiplash - цей трюк можна назвати tailwhip’ом в русі, різниця лише в положенні ніг при виконанні елементу (обоє вони знаходяться на пегах) і в тому, що, роблячи whiplash, ви не повинні використовувати гальма.
Riding backwards - дослівний переклад трюка на українську мову досить повно відображає його суть - це їзда задом наперед. Ви сидите на кермі і крутите педалі, по можливості поглядаючи через плече, щоб відстежувати напрям руху.
Superman - даний трюк є одним з найбільш складних в стріте і дeрте. У польоті райдер наводить свій корпус в горизонтальне положення, ноги закидає назад, а руками опускає байк трохи вниз і вперед. Тобто під час вильоту велосипед тримають лише за кермо витягнутими вперед руками.
Nothing - вельми ефектний і в той же час небезпечний трюк. У польоті ви спочатку прибираєте обоє ноги з педалей, тобто робите no footer, а потім і обоє руки - no hander; таким чином, на якийсь проміжок часу ви летите над байком, нічим його не притримуючи. Головне в цьому трюку - встигнути правильно зловити велосипед, а саме: спочатку поставити руки у вихідне положення і тільки після цього ноги.
Can-Can - трюк, коли у польоті ви перекидаєте праву ногу до лівої (або навпаки) через раму велосипеда, внаслідок чого обоє кінцівки знаходяться по одну сторону байка.
LookDown - цей трюк можна назвати "недоробленим turndown’ом": байк так само наводиться у вертикальне положення, райдер дивиться вниз, проте кермо при цьому не обертається.