Якість гальмування насамперед залежить не від ціни комплекту, а від уміння його настроювати.
Важливо щоб:
- при натисненні на гальмо не пружинили троси і гальмівні важелі.
- троси вільно переміщалися в сорочках.
Тому круті гальмівні сорочки мають усередині подовжню оплетку, а самі кращі гальмівні важелі вирізуються з цілісного шматка алюмінію.
У позитивну сторону грає наявність чистого хромованого обода. і м'яких гальмівних колодок.
Вибір гальмівних колодок багато в чому індивідуальний.
Гальмівна ручка теж не повинна особливо пружинити. Найкрутіші ручки теж вирізуються з цілісного шматка алюмінію і можуть коштувати як ціле кермо)
Хороша гальмівна ручка при необхідності може витримати відгортання.
Головні критерій якості налаштування - без особливого зусилля на палець - колодки стосуються обода і відходять назад. Якщо сильно натягнути пружини, то все звичайно ж відходитиме назад.. але палець після 10 натиснень може і відсохнути.
Деякі удосконалять гальмівну систему пружинками від запальничок і гумками... )))
|