За останнє пару років зовнішній вигляд, вага і якість ВМХ рам сильно змінилося в кращу сторону. І ось що можна сказати про сучасні професійні рами ВМХ.
1)Почти на все з них з'явилася гарантія. Від року, до декількох років. Як правило, на заводський брак. Тобто якщо у вас трісне шов, то вам її поміняють.
2) 99% рам зараз розраховано на використання інтегрованої рульової колонки. Кареточних стандартів залишилося всього 2. Mid і Spanish. USA каретка стоїть тепер тільки на дешевих комплитах.
3) З'явилися дуже багато різноманітних рам. Більш-менш за класику тепер вважається кут нахилу підсідельної туби в 71 градус, а рульового стакана 74.5. Наприклад Simple Enigma.
Довжина заднього трикутника від 14”(ще 3 придатна назад це вважалося коротко) до 13”.
У багатьох сучасних рамах тепер кут нахилу рульового стакана 75 градусів. Розкид кута нахилу підсідельного штиря від 69 до 75 градусів.
Кожен прагне чимось здивувати покупця. Хтось тим, що рама з ростовкой 21 при нахилі підсідельної труби 69 відчувається як 20.6. Хтось навпаки.))) Приклад Solid AA
Стало популярне фрезерування всього чого тільки можна. Дропаути, стакани, заглушки пір'я, щаблина між пір'ям у формі букв. Як один з перших прикладів Рама Eastern bikes Grim Reaper.
4) Технології дуже сильно пішли вперед. Саме по цьому зараз середня вага рами десь 2.25кг. Термообробка застосовується, як правило, до всієї рами цілком. Тепер, зробивши Ice Peak на дропаут він з 14мм не перетворюється на 10мм.
5)Покрываются рами тепер, як правило, порошковою фарбою.
6) Дропаути, в порівнянні з 2002годом, взагалі стали в 2 рази менше, і в стільки ж раз міцніше!
8) Зовнішній вигляд рам теж, загалом, став більш-менш однаковий.
Нижнє пір'я зістиковується «вишбон» або класикою(з перегородкою у вигляді труби або пластинки.
Верхнє пір'я зістиковується або класикою, або в перетин верхньої і підсідельної труби.
Вішбон тут вже ніхто не робить. Багато в чому із за того, що як правило він завжди і підводив. Приклад класичної рами : Hoffman Rithm
Пір'я може бути зігнуті у формі “S” або в один бік.
Гальма кріпляться на нижньому пір'ї або на верхніх. На верхньому пір'ї вони більше заважають і чіпляються, а на нижних їх частенько зачіпає ланцюг. Багато в чому зараз віддається перевага кріпленню гальм зверху через те, що кататися з передачею 8 на 23 і гальмами на нижньому пір'ї може бути просто не можливо.
Вушка для гиро-ротора на пристойній рамі пригвинчуються до рульового стакана.
Ростовку рами останнім часом райдеры вибирають з якихось внутрішніх міркувань, а не керуючись безпосередньо своїми фізичними параметрами. Тут багато в чому залежить від особистих переваг. В цілому, вибираючи раму, хочеться сказати, що покупка винна насамперед подобається вам самим, тільки тоді ви будете на ній довго і щасливо кататися!
|