Тут багато всього. Почнемо з того, що у хорошого обода шов зварний, а не сполучений 2мя штифтами. Навіть із-за незначного удару не зварний шов може розійтися. Отвори для спиць можуть бути посилені вставками - латунними пістонами. Хоча у ВМХе це слабо поширено. Покриття обода може бути чорним або кольоровим(анодировка) або хромованим (металік, чорне, золотисте). Чорний анодований обід важить в середньому на 50гр легше такого ж хромованого. «Анодіровка» досить швидко протирається гальмівними колодками на відміну від хрому. Обода бувають свердленими. Як правило, їх якщо і свердлять, то в просторі між спиць. І найголовніше - матеріал. Найміцніші обода виготовляються з алюмінію 7000серии. Практика показала, що після серйозного(у розумних мірках) удару обід з 6000ого алюмінію мне і колесо стає вже не таким круглим як раніше, а його 7000ый брат залишається, як був. 4х таких ударів хватит, що б дорожчий обід окупив вкладені засоби.
|