Сучасні тенденції не обійшли, здавалося б, навіть такі незмінні види запчастин як покришки. В цілому стало всім зрозуміло, що покришка служить до тих пір, поки на ній є протектор.. А не поки з неї не полізли нитки. І гонка за вагою додала до цього.
Покришки стали тоншими, на скільки це взагалі можливо. І тепер звичайні покришки важать вже не 800гр, а десь 600. В середньому.
Що прийшли з МТВ у ВМХ технології так само знайшли підтримку. Кевларовий корд дозволив ще скинути ваги і додати ціни.
В цілому зараз досить хороший вибір гуми.
Камери до речі, як правило, ставлять або тонкі, або звичайні. Товсті камери зараз украй не популярні.
Легкі покришки скидають не тільки вагу. Але і зменшують інерцію колеса. Легшає робити, наприклад барспин на великій швидкості. Менше мотає кермо.
|