Так приємно уразити що оточують, не просто зістрибнувши зі сходинок або бордюру, а при цьому ще і блискавично прокрутити в повітрі кермо. Саме в повітрі, бо просто прокрутити кермо, піднявши переднє колесо, по складності навіть поряд не стоїть. Це всього лише оптичний обман. Справжні цінителі barspin’а вважають за краще робити його в повітрі, нехай навіть на невеликій висоті. Якщо ви відносите себе до таких, я з радістю постараюся пояснити, як виконувати цей трюк.
Що для цього трюка необхідне? По-перше, бажано мати наколінники і захист на гомілці - вірогідність того, що нога зіскочить з педалі, дуже висока. По-друге, всупереч сучасній моді на низько опущене сідло, його доведеться підняти, хоч би на перших порах, доти, коли трюк виходитиме стабільно.
Отже, підготовка завершена, переходиться безпосередньо до barspin’у. Головною помилкою в багатьох райдеров є те, що вони намагаються закрутити кермо на початковій стадії bunny-hop’а. Це неправильно. Із-за цієї помилки бем, зазвичай, відлітає вперед, і зловити його не представляється можливим. Кермо слід починати крутити в самій верхній точці. Тобто ви підстрибуєте як завжди, але у момент зависання і початку падіння вниз різким рухом закручуєте кермо. Таким чином ви рухатиметеся разом з бемом, а не по-різному. Для більшої надійності необхідно затиснути колінами сідло. Аби відчути цей процес, раджу кілька разів спробувати затиснути сідло, не закручувавши кермо. Так коліна звикнуться, і ви зможете зосередиться безпосередньо на кермі і про них вже не думати - вони робитимуть все самі, та так, що ви не зможете з точністю сказати затискали сідло чи ні. Момент затиску колінами сідла важливий ще і тому, що ви прибираєте їх з траєкторії, по якій крутиться кермо, виключаючи тим самим вірогідність удару і пошкодження колін.
Багато хто дивується, чому кермо прокручується не до кінця. Начеб все правильно робимо, а він ну ніяк не хоче крутитися! Тут справа лише в практиці, але одну пораду дати все ж можу. Спробуйте закрутити кермо не однією рукою, а обома. Так сила закручування буде значно більше, і кермо крутитиметься набагато швидше.
Точних порад, як кермо ловити дати не можу. В основному руки самі його ловлять, і це знову-таки залежить від практики. Отже практикуйтеся і цей ефектний і складний трюк напевно вийде!
До речі, тих, хто думає, що barspin на фанбоксе і просто з bunny-hop’а це одне і те ж, хочу розладнати - це не зовсім так. Зовні, звичайно, дуже схоже, але способи виконання розрізняються досить сильний. Є люди, яким на вильоті цей трюк дається легко, але вони не можуть зробити його із стрибка. Мені ж значно більше подобається робити barspin з bunny-hop’а.