Навчитися баннік не складно, залежно від завзятості і таланту, він вчитися приблизно за 2-а тижні, ну а в когось може і довше розтягнутись.
Існує думка, що найлегше навчитися банник на BMX, це дійсно так. Найскладніше на двухподвесе, та ще і на найдешевшому, де не регулюється демпфування підвіски. Не погано б мати «злі» педали-топталки і захист гомілки. Але не треба забувати найголовнішого: навчитися можна на чому завгодно, було б бажання!
Як власне стрибнути банник через перешкоду (коробку, пляшку, парапет і т.п.):
На майданчику де ти тренуєшся має бути досить місця для приземлення і розгону, вона має бути рівною і не мати ухилу (стрибати під гору досить складний для новачка). Психологічна підготовка: Дивися на перешкоду! Не думай про те, що не зможеш, не бійся впасти (поклади вказівний палець на гальмівну ручку заднього гальма, для хоробрості, але лише вказівний, останні залиш на кермі!). Прикинь приблизно, звідки треба починати підіймати переднє колесо. Як визначити відстань? Просто потрібне припрыгаться і відстань визначитися само, з часом і досвідом. Всі далі описані дії робляться нерозривно одне від іншого плавно перетікаючи один в одного!
Дія перша і одне з головних: Відірвати від землі переднє колесо!
Для цього: на жорсткій вилці: котимося спокійно не швидко не повільно стоячи на педалях. Бути посередині байка! Потім, швидко відхилитися назад, зігнувши коліна! Руки не згинати, спину напружити і прагнути теж не згинати. Байк підніметься досить високий, але доки не контрольовано! так і в серф нада висмикувати. Прим. автора) на м'якій вилці: це здається складнішим, але насправді простіше чим на жорсткій. Котимося спокійно не швидко не повільно стоячи на педалях. Використовуйте вилку як спонукач інерції. Будьте по середині байка, потім швидко, але не різко (не вибуховий рух!) нахилитеся ледве вперед, потім відразу назад, руки прямі спину напружена, а коліна згинаються (лише коліна можна зігнути!).
Другий рух плавно перехідний в третій.
Це дуже важко пояснити простіше показати)))), але спробую: Отже, ви зміщені і знаходитеся над заднім колесом, коліна зігнуті, а руки розпрямлені, спина напружена... Тепер треба податися до керма, тобто починаєте розпрямлятися в «свічку» Руки стають на рівні пупка, а тіло розпрямляється уподовж байка, коліна розгинаються, ноги випрямляються.
І ось тут те і починається третє двежение:
Самі ви піднялися, але байк все ще на землі. Треба його відірвати. Для цього підсмикуємо (!!!) його руками вгору і вперед, а ногами підтискаємо під себе. !Всі рухи повинні відбуватися одночасно швидко і чітко без затягувань! (прим. Підтискати не так те легке як здається. Треба на площині спробувати повідривати заднє колесо від землі не відриваючи при цьому переднє! Для цього треба, як би розпиратися між кермом і педелями і згинати ноги) Байк подимітиме в повітря, правда перший час не на багато))))
Четвертий рух - політ:
Коли байк піднявся в повітря, його потрібно постаратися поставити його паралельно землі. Для цього ноги зігнути в колінах, підтягаючи під себе байк, а руки опустити, переднє колесо опуститися і байк прийме природне положення (колеса на одній лінії паралельно землі). Але ви так і залишитеся над заднім колесом/седлом.
П'яте завершальне - приземлення:
А приземлятися краще на заднє, тому що м'якше))) Отже, все в зворотному порядку. Руки до себе, коліна розгинаємо, ноги опускаємо вниз. Коли заднє колесо торкнеться землі, напружуємо спину! Повільно розпрямляючи руки і згинаючись в попереку, ставимо переднє колесо, тобто декілька см на задньому ви прокотитеся, в ідеалі!)))))
Все. З приземленням! Ви зробили банник через перешкоду і залишилися живі)))
|