Smith grind є одним з найбільш складних видів ковзань по гранях. Полягає він в тому, що ковзання відбувається на передньому пеге, а заднє колесо їде по поверхні грані. Складність цього трюка полягає в заході на грань і сході з неї.
Приступати до сміту слід, якщо ви вже досить упевнено робите feeble і неплохо відчуваєте процес ковзання. Грань для тренувань слід шукати керуючись вашими стосунками з фіблом, так що спершу раджу поглянути статтю feeble.Отже, ви стоїте перед гранню і думаєте, що ж робити. Спершу подумайте про те, як на сміт заходити. На невеликій швидкості під'їжджаємо до грані. Починаємо робити лазні хоп (в принципі все дуже схоже на фібл). Але якраз в повітрі і з'являються відмінності. Адже при ковзанні задня частина велика знаходиться нижче передньою і її треба б абияк туди затаскати. Робиться це так: пригадаєте, як ви намагалися зробити свій найвищий баник. Для цього ви неодмінно підтягували заднє колесо під саму п'яту крапку. Для сміта потрібно зробити теж саме, ось тільки додатково його потрібно ще і занести у бік грані, а точніше на грань. При цьому тіло у бік грані зміщуватися не повинно, працюють лише ноги. З передком все ясніше, ви, принаймні, його бачите, так що тут легше. Але на відміну від ніг, руки сильно підтягувати передок не повинні, інакше ви просто обома колесами заскочите на грань, а тіло залишиться збоку. Не дуже приємно. Загалом виходить дуже незвична поза з високо підібганими ногами, майже прямими руками і нахиленим вперед тілом. До речі сильно нахиляти його не слід, оскільки в цьому випадку в той момент, коли передній пег попаде на грань, вас попросту може перекинути вперед через кермо. І тримаєтеся міцнішим керма. Він намагатиметься з них вирватися. Ще одна порада з приводу встрибування на грань. На відміну від feeble, у випадку із смітом до грані краще під'їжджати під крутішим кутом, так буде трохи легше закинути задню частину.
Ну. на грань встрибнули, а що далі? А далі бажано не переносити всю вагу на передню частину велика, через це швидкість падає дуже швидко. Але і ззаду краще не залишатися - так втрачається контроль. Потрібно триматися десь посередині.
Тепер пора сходити. Як це зробити? Це може вийти і само собою. Оскільки заднє колесо виходить поверненим до краю грані, то, ясна річ, воно до нього і їде. Тобто в той момент, коли воно зіскочить, зіскочите і ви. Але це виглядатиме декілька незграбно. Вийде, що спочатку ви зіскакуєте на double peg grind і тут же на землю. Аби було красиво, і всі знали, що саме у цей момент ви хочете зійти, робити це слід по-іншому. По-перше, можна відстрибнути всьому великому убік. Такий side hop. А по-друге, можна перенести частину ваги на переднє колесо і по черзі, спочатку задком, а потім і передньою частиною, зійти. Такий спосіб сходу дуже хороший на похилих гранях, аби не приземлятися на переднє колесо. Важко, але потрібно пробувати ще і ще, і тоді вийде.
До речі, на похилі грані смітом встрибувати ще страшніше і складніше. Потрібно значно більше задирати заднє колесо і набагато сильніше опускати переднє. А страх полягає в тому, що навіть на гранях з невеликим нахилом за рахунок того, що заднє колесо вище переднього, створюється відчуття набагато крутішої грані.