Ага, значить ви хочете навчитися вижджати на 4-метрові верт-рампы прямо як Дейв Мірра...Дозвольте дати пораду: не починайте з вертикальної рампи !!! Особливо, 4-метровою. Хороша висота для навчання з'їзду - рампа заввишки 1-1,5 метра з "балконом". Пам'ятаєте, що існує 3 основних способу з'їзду.
Rolling in (скачування) Поставте байк приблизно в 2-3 см від краю рампи, паралельно йому. Відступите назад на півметра разом з байком, продовжуючи зберігати його паралельним краю. Підведіть заднє колесо і відставте його ще на сантиметрів 20 від краю, створюючи приблизно 10-градусний кут. Встаньте на педалі, дивитеся прямо перед собою. Починайте їхати дуже повільно. Ви повинні прокрутити педалі приблизно наполовину, а потім поставити горизонтально. Приблизно за 5 см до того, як ваше колесо досягне краю рампи, оберніть кермо практично прямо вниз рампи і нахилитеся злегка вперед. Не нахиляйтеся убік або назад !!! У вас майже не буде часу зреагувати - заднє колесо послідує за переднім і весь байк виявиться в рампі, ведений вашим тілом. Отже якщо ви дивитиметеся вниз і нахилите тіло вперед, у вас не повинно бути проблем. Все.
Double pegging in (в'їзд з двох пегов) Поставте обоє ряба з одного боку байка на край рампи (коупинг). Поставте ногу на педаль, яка знаходиться на "столі". Наприклад, якщо пеги з лівого боку стоять на коупинге, то ставте ліву ногу на ліву педаль. Не нахиляйтеся в рампу. Другою ногою встаньте на іншу педаль, але не переносите на неї анінайменшого зусилля. Коли відчуєте упевненість в собі, нахилитеся вперед і всередину рампи. Увага: ваша голова, ваше тіло і попа - все повинно нахилитися в рампу. Не нахиляйтеся і не залишайте попові зовні. Залиште байк "позаду", він піде за вами сам. Коли він почне це робити, трохи потягніть на себе кермо і направте переднє колесо вниз. Через те, що ви управляєте своїм тілом, байк послідує за вами і все буде в порядку. Коли ви відчуєте упевненість при скачуванні вниз, ви можете спробувати підводити переднє колесо над краєм рампи, що потім допоможе при в'їзді до вертикальних рамп.
Dropping in (вискакування) Поставте пеги на край рампи, як і при в'їзді з двох пегов. Тримаєте кермо обома руками і опустите далеку педаль вниз. Замість того, щоб ставати на внутрішню педаль, поставте ногу біля педальної каретки, поряд з краєм рампи. Відхилившись від рампи, поставте другу ногу на зовнішню педаль. Не переносите на неї вагу !!! Підніміть байк з коупинга і встаньте на внутрішню педаль всією вагою, тримаючи байк на вазі. Потренуйтеся стояти так спочатку на землі ! Почніть нахилятися в рампу. Коли почнете падати вниз, злегка відхилитеся ногою, на якій стоїте. Не відштовхуйтеся далеко всередину, а як би розверніться, допомагаючи байку попрямувати вниз. Коли торкнетеся колесами рампи, прослідите, аби переднє колесо дивилося прямо вниз і ваше тіло було злегка нахилене вперед. Управляйте байком за допомогою тіла. Дуже поважно зрозуміти, що в'їзд до невеликої (міні) рампи дуже сильно відрізняється по відчуттях від в'їзду до вертикальної. Сам в'їзд робиться майже також, він просто відчувається по-іншому. Чим вище рампа і чим більше на ній вертикалі, тим довше байк знаходитиметься в повітрі перш, ніж торкнеться її поверхні. Ось чому так поважно поступово переходити на все вищі рампи. Простіше кажучи, немає абсолютно жодної різниці між в'їздом в міні- і верт-рампу - просто зовсім різні відчуття. Починайте з малого.