Перший флетленд трюк який ми обговоримо і покажемо в розділі Школа буде бейсик. Або форк глайд як його інколи називають. Це практично найперший трюк який ви повинні навчиться якщо ви хочете кататися на велосипеді. Я думаю він допоможе навіть стрітерам Отже, крок перший. Їдемо на невеликій швидкості і ставимо ноги на ліву пару пег. Ліву ногу на передній пег, праву на задній. 
Для тих хто катається в іншій стійці - ставимо ноги дзеркально на пеги з правого боку. 
Є декілька варіантів входу в цей трюк, ми зупинимося на самому, на мій погляд корисному в будующем. Поки велосипед котиться ми повинні розвернутися на передньому колесі на 180 градусів довкола рульової. Краще всього це робити без гальм, легше робитиме складніші трюки що грунтуються на цьому. Для розвороту потрібно трішки закрутити спочатку тіло, а потім відштовхнутися від задньої пеги правою ногою. Дуже поважно не робити розворот на 90 градусів, типа "спершу", тому, що якщо ви робите цей трюк без гальм, то дуже легко у цей момент впасти, краще навіть трішки перекрутити чим недокрутити. Для того що б утримати рівновага потрібна при розвороті на кермі вагу перенести ближче до центру верхньої труби велосипеда, інакше заднє колесо підніметься в повітря і послідує падіння назад. Так само слід відразу ж після розвороту схопитися за сідло рукою, якій зручніше. Бажано хапати сідло ззаду, це допоможе при інших трюках. 
Коли ви вже навчилися розвертатися на передньому колесі те пора переходити до кроку номер два. Як їхати в такому положенні. Деяким здається це дуже простим, але насправді не у всіх виходить з першого разу. Їхати можна підкручування переднього колеса ногою, але не обов'язково його крутити весь час. Підкручування пари разів, набрали швидкість, прибрали ногу назад, їдете і шукаєте баланс. В основному це нахил керма вльово-вправо. Ще бувають проблеми з тим що після того, як ви вже розвернулися і їдете назад - кермо закручує і велосипед падає. Треба намагатися тримати кермо так, що б колесо було в одну лінію з рамою. 
Але оскільки, по-началу, це достатньо складний те потрібно намагатися що б кут відхилення не перевищував 15 градусів. Коли обоє предідущих кроку вже пройдени, пора переходити до третього кроку: вихід з трюка. До цього часу ви вже з легкістю робите розворот і спокійно їдете. Я опишу найпростіший вихід. Передбачимо що трюк ви робите зліва, тому на лівому передньому пеге у вас стоїть ліва нога. Їдемо назад, перестрибуємо правою ногою на лівий рябий, 
як би в повітрі міняючи їх місцями, і намагаємося лівою ногою дотягнутися до заднього ряба. Виходить що їдемо ми вже небагато в круг. Далі міняємо руки місцями на кермі і ставимо праву ногу на праву педаль. Все. Кажеться досить складним на перший погляд, але коли ви приділите годинку своєї уваги цьому трюку - все піде прощще. Головне практика.
|