Як тільки ви вирішили спробувати покататися в рампі, будьте готові перенестися в інший світ катання. Звичайно ж, якщо ви відмінний стрит-скейтер, то багато що буде легко для вас. Тут перераховано декілька рухів, які ви зобов'язані робити добре в стрите, перш ніж залізати на рампу.
їзда назад їзда з ногами наступними одна за одною (назад і вперед) розворот на 180 градусів стрибок на 180 градусів stall на грані
Це абсолютно прості рухи - це той базис, що має чоловік, що одягнув агресивні ролики і готовий залізти на рампу.
На рампу!!! Перший крок - це одягнути захист! Катання в рампі небезпечніше і вимагає більше захисту одягненою на вас. Якщо є шлем, то краще за нього одягнути. Починати катання треба з основних вправ, для того, щоб зрозуміти, як тримати баланс на рампі.
Розкочування в рампі Це вправа - це базис всього катання в рампі. Це перша річ ви зобов'язані навчитися робити. Спершу підкотіться внизу рампи, це не буде складно, оскільки це теж саме, що кататися по асфальту. Тепер повільно під'їдьте до радіусу, що починається. Ви відчуєте, що ваші ноги виїжджають від вас вгору. Не панікуйте. Залишайтеся розслабленими і відчувайте, як яка те сила несе вас вгору. Ви далеко не виїдете, але спершу достатній .. Ви зупиняєтеся і .... сила гравітації відразу ж зве вас назад. Не забувайте бути розслабленим, у цей момент вам потрібно поставити ноги, так, щоб одна йшла за іншою. Дайте гравітації звести вас назад. Як ви напевно відмітили, розведені ноги дають велику стійкість в той момент, коли ви починаєте котитися назад. Дайте гравітації відвести вас на іншу сторону. Коли ви доїдете до іншої сторони, знову розслабтеся і котитеся. В той момент коли гравітація знову зупинить вас, ви дивитиметься особою по напряму руху. Знову ж таки, дайте силі гравітації відкотити вас назад. УРА! Ви вижили! Підкотіться так кілька разів, аби зрозуміти момент коли починається радіус. Як тільки ви відчуєте себе упевнено, ви можете починати розкочуватися. Це майже також, як ви робили в дитинстві на гойдалках. Ви повинні штовхнути себе, аби злетіти вище. Не намагайтеся набирати швидкість на радіусі за рахунок відштовхування роликами. Дайте гравітації зробити це за вас. Для розкочування, просто доїдьте по радіусу до того моменту, як ви будете в піке, починайте розпрямляти ноги, і тут же зігніть їх - цей рух передасть більше енергії вашої швидкості і це вплине на ваш виїзд на протилежній стороні радіусу.
180 Добре. Ви можете кататися назад і вперед...і ви дуже хочете набрати велику швидкість. Найлегший спосіб зробити це - їзда завжди вперед особою. Легко! Як тільки ви досягнете піку свого руху, просто зробіть 180 неначе ви знаходитеся на асфальті. Один нюанс: вам потрібно зробити маленькі 180, з швидким обертанням. Якщо ви крутитиметеся дуже повільно, то перш ніж ви закінчите зворот, ви знайдете своє бідне тіло внизу. 180 - це можливо найлегший рух - але воно дає вам можливість по справжньому використовувати можливість ваших ніг, аби розганятися на рампі.
Я вже стосуюся труби! Що мені робити? Отже, ви умієте набирати швидкість і ви вже доїжджаєте до коупинга! Не бійтеся! Самий час, аби почати робити stall's. Труба ваш друг! Не бійтеся її - зрозумійте її силу. Розкочуйтеся по рампі, як ви робите це звичайно, ви відчуєте, що злітаєте все вище і вище, і ви побачите, що ваші ноги стосуються труби. Аби зробити stall, просто дайте швидкості винести вас на верх рампи і як тільки ваші ролики зловлять трубу, просто перенесіть центр тяжіння на стіл рампи. Аби це зробити, ви повинні поставити свої ролики (між середніми колесами) на трубу, і дати швидкості викотити вас вгору. Спочатку ви відчуватимете, що швидкість дуже велика і просто викочуватиметеся вгору, не залишаючись на трубі. Для цього представте трубу, як чергову в парку і просто закріпитеся на ній. Як тільки ви закріпитеся, ви зрозумієте, що не можете залишатися на ній весь час. Зробіть 180 і котитеся як завжди, або просто зійдіть назад в рампу не розвертаючись (не забувайте про розведення одна за іншу ноги).
Ви умієте розкочуватися в рампі і робити stall. І що ж далі? Тут більшість людей починають гарячково думати, що ж їм навчитися робити. Тому варто почати катання в рампі із звичайних трюків, які не викличуть особливу складність. Якщо Ви боїтеся, що не зможете зробити ці трюки, краще спершу прочитати першу частину цієї статті.
Що потрібно уміти робити:
розкочуватися в рампі робити stall на коупинге
Ну що ж приступимо. Аби додати трохи більше радості в катанні в рампі, вам варто спробувати в різних варіаціях наступні трюки:
360 fakie 360 180 stalls Stall 180s off Різні комбінації всього перерахованого Робити реальний виліт
360 Це досить легкий трюк для тих хто може зробити його в стрите. Запам'ятаєте, що всі трюки які ви можете легко зробити в стрите, не будуть особливою проблемою в рампі.
Розкочуйтеся на рампі до тих доки не стосуватиметеся коупинг. 360 потрібно починати крутити в той момент, коли починається вертикальна площина. Це поважно почати сукання в цьому місці, тому що тоді у вас буде вистачає аби виконати трюк. Час сукання перестане бути для вас актуальним, коли ви виконуватимете 360 на вильоті. Під час виконання трюка, найголовніше переламати себе і змусити себе крутитися в горизонтальній площині, паралельно землі. Уявіть, що ви на землі і вертикальна частина - це в даний момент асфальт, тобто ви виконуєте трюк неначе на землі. Уявляючи, що ви на землі, зробіть 360, допомагаючи закручувати своє тіло руками, давай ними імпульс для закручування. Як я сказав раніше, момент початку трюка дуже важливий. Вам потрібно повністю закінчити 360 перш ніж ви торкнетеся рампи. З'їзд вниз задом, після виконаних 360 досить не простий. Аби його проконтролювати, вам потрібно в час закінчити трюк. Якщо ви не закінчили 180 градусів перш ніж ви починаєте рухатися вже е вниз, а не вгору від розгону, означає ви зробили 180 дуже повільно і шанс закінчити трюк дуже мінімальний. Запам'ятаєте, що після 180 градусів, ви повинні вже бачити рампу під собою. Як тільки 360 градусів докручено і ви бачите блакитне піднебіння перед собою (оскільки ви крутитеся в горизонтальній площині), поставте свої ноги на раму одну за іншою. Тепер ви з'їжджаєте назад з ногами розставленими одна за одною - це дасть стабільність.
fakie 360 Це не складно. Найбільшу складність викликає саме під'їзд до трюка в fakie. Насправді fakie 360 легше звичайних, оскільки після завершення трюка, ви з'їжджаєте особою в рампу.
180 stalls Це основний трюк. З'їдьте з одного боку рампи, швидко розверніться на 180 градусів як тільки доїсте до коупинга і поставте свої ролики в backside позицію на трубу. Дивитеся собі під ноги, аби побачити місце приземлення, і тримаєте свою вагу прямо над коупингом. Інакше, ви знайдете себе такими, що валяються внизу рампи.
Stall 180s off З'їдьте в рампу і зробіть звичайний (frontside) stall на коупинге. Утримуйте вагу вище за трубу, розверніть своє тіло на чверть в ту сторону куди ви робитимете 180 і поглянете в рампу. Використовуйте вашу голову, аби зберегти потрібний напрям руху, трохи підстрибніть і розверніть своє тіло до повних 180. Будьте обережні, не відштовхуйтеся сильно інакше ви вийдіть з радіусу і впадете.
Варіації Тепер почніть всі ці трюки робити в різних варіаціях. Наприклад: розкочуйтеся в рампі, зробіть 180 stall, переїдьте на іншу сторону, зробіть 180, на іншій стороні зробіть 180 off, а закінчите з 360 на іншій стороні.
Виліт. Виліт. Виліт!!! Добре. Вам це потрібно. Ви не можете зробити виліт, тому що ви не хочете його зробити. Серйозно, це так. Це психологічний стопор. Тут буде парочка порад, як обійти його.
Подумайте, чому ви можете всіляко кататися до коупинга на великій рампі, а на маленькій ви не можете вилетіти. Уявіть, що маленька, це велика рампа. Коли ви розкочуєтеся, сфокусуйтеся на будь-яку крапку в повітрі, декілька см вище коупинга, і розганятиметеся так, як якби вам потрібно було доїхати до цієї крапки. УУУУУ. ви вже там. Розганяйтеся і вилітайте. Залишайтеся спокійними, представте що під вашими ногами рампа і ви катаєтеся неначе у вас під ногами коупинг. У час вильоті підтискайте ноги, і тримаєте і так, коли ви повертатиметься в радіус, просто поставте їх на радіус і скачуйтеся вниз.
Всі трюки йдуть з деякими психологічними зав'язками. Це як кататися задом по сходах, легше технічно, чим морально. Просто концентруйтеся і все вийти. Якщо ви думаєте про це дуже довго - ви забоїтеся. Із закінченням часу ви зрозумієте, що потрібно давати тілу свободу, і все відразу вийти. Якщо ви думаєте і дуже напружуєтеся, що буде після того, як ви зробите той або інший крок, ви концентруватиметеся не на трюку, а на падінні. Забудьте. Все буде відмінно.